Aktīvie lietotāji: 59 Šodien ievadītie novērojumi: 1137 Kopējais novērojumu skaits: 1104726
Tu neesi reģistrējies
Novērojuma dati
Izdrukāt

Zirnekļveidīgie -> Vilkzirnekļi (Lycosidae) ->

Vilkzirneklis (nenoteikts), Lycosidae sp.

Novērojuma laiks 01-May-2021 plkst. 17:00
Pievienots02-May-2021
Administratīvā teritorijaOlaines novads
Ziņotāja saglabāts vietas nosaukums
Skaits1
StatussPieaudzis īpatnis (Imago)
NovērotājsTomass
Pilnais saraksts
Piezīmes

Pievienotie foto:


Pēdējie novērojumi
Chlidonias niger - 2021-05-16 baibak
Calidris pugnax - 2021-05-16 baibak
Anas crecca - 2021-05-16 baibak
Coleoptera sp. - 2021-05-16 VijaS
Pinthaeus sanguinipes - 2021-05-16 nekovārnis
Dendrocoptes medius - 2021-05-16 arvidds
Hirundo rustica - 2021-05-04 arvidds
Nezināms
@ andrisb
Nezināms Nezināms Nezināms Nezināms
Pēdējie komentāri novērojumiem
MJz 16.maijs, 13:18

Kādēļ šodien ievadītie novērojumi neparādās statistikā?


ER 16.maijs, 12:59

Pupuķis ar trīs krāsu gredzenu un metāla gredzena LVR A30473 kombināciju LBY,M;RBO,R (pierakstu sk. http://cr-birding.org/node/112) gredzenots 21.06.2020. kā mazulis ligzdā Ādažu poligona vidus daļā, apm. 9,9 km uz Z-ZZR no šī novērojuma vietas Garkalnē.


ER 16.maijs, 12:35

Ar oranžu plastmasas gredzenu E07 un metāla LVR ET4511 03.06.2014. gredzenots Egretta alba mazulis Kaņiera ezerā.


Divpēdis 16.maijs, 11:44

Paldies Edgaram un Uldim par labojumiem! Pļavu tilbīti noņemu un lieku atsevišķi


nekovārnis 16.maijs, 11:37

Jā, nupat saskaitīju ka 24 sugas divās dienās esmu sabildējis :)


CerambyX 16.maijs, 11:13

Labs, izskatās, ka puse no Latvijas mārīšu faunas tur savākusies :D


Edgars Smislovs 16.maijs, 10:12

Tumšā tilbīte un pļavu tilbīte.


Sintija Martinsone 16.maijs, 09:50

Es jau pati varētu pēc tam DD atlasīt novērojumus kādā konkrētā teritorijā (piemēram, vienā uzskaišu posmā) un atkārtota novērojuma gadījumā pārvērst tos par T. Tas būtu ok? Vai varbūt tas tiks darīts kaut kā vairumā, apkopojot datus atlantam?


Sintija Martinsone 16.maijs, 09:27

Ok, paldies par skaidrojumu! No Andra rakstītā es saprotu, kas tas attiecas arī uz pazīmi B? Piemēram, dienas putnu uzskaitē visas sugas, kas nākamājā uzskaitē ar pazīmi B vai D konstatētas tajā pašā posmā, var tikt pārvērstas par T? Bet kā tīri tehniski tas notiek? Konkrētajā uzskaitē es izvēlos tā brīža pazīmi - B vai D, un ar tādu pazīmi arī konkrētais novērojums tiek ievadīts DD. Kurš pēc tam pārbaudīs, vai tas ir atkārtots sugas novērojums un pārvērtīs to par T?


dekants 16.maijs, 09:00

Uģis un Uldis pareizi interpretē. Ja teritorija tiek apmeklēta vēlreiz (vismaz ar nedēļu starpā) un putns aizvien tur dzied/uzturas, tad ir diezgan Ticami, ka viņš tur ir uzturējies visu šo laiku, kas liecina, ka šī Teritorija ir aizņemta.


andrisb 16.maijs, 08:49

Paldies!


roosaluristaja 16.maijs, 08:40

Es līdz šim to esmu sapratis nevis kā nepārtraukti vienu nedēlu, bet kā Uģis minēja atkārtoti vismaz pēc nedēļas. Pretējā gadījumā šo pazīmi vispār nebūtu iespējams ;piemērot. Teiksim, ja runājam par dzīvesvietu. Kurš tad sezonas laikā speciāli sēž mājās nedēļu, lai klausītos, vai žubīte tur dzied katru dienu vai nē? Pretējs gadījums. Kāds aizbrauc uz Rekovas pagastu un dzird tur lielo zīliti. Pēc pāris nedēļam tur aizbrauc cits un atkal dzird tur lielo zīlīti. Pazīme "T" - viss loģiski. Bet, ja pielietotu versiju par nepārtrauktu dziedāšanu, tad pirmajam būt jāuzceļ Rekovas nomalē telts un nedēļu jāklausās lielo zīlīti, kas manuprāt ir absurds!


Sintija Martinsone 16.maijs, 08:11

Manuprāt, nav vienotas pieejas attiecībā uz pazīmes T pielietojumu. Vairākkārt esmu dzirdējusi, ka tā tiek lietota gadījumos, kad vienā vietā atkārtoti dzirdēts dziedošs putns. Ja skatāmies precīzi pēc instrukcijas, tad tur ir teikts: T – pastāvīga teritorija, par ko liecina putna uzvedība, piemēram, tēviņa dziesma vismaz vienu nedēļu. Es to saprotu, ka man ir jādzird 7 dienas pēc kārtas diesma, lai liktu pazīmi T. Mēģinu tā darīt savā pagalmā, bet tas ir diezgan čakarīgi - ne vienmēr var dabūt dziedošu konkrēto sugu (neveltot tam daudz papildu laika) katru dienu 7 dienas pēc kārtas. Varbūt Andris Dekants var komentēt šo? Tas ir diezgan svarīgi, jo T ir pirmā pazīme, kas iespējamu ligzdošanu pārvērš par ticamu.


Ansis 16.maijs, 07:52

Ja šūnās eļļas ķermenīši, tas labāk atbilst C. integristipula. (GNP viņu gadās atrast biežāk, kā C. neesiana); būtu jāpaskaita, no cik graudiņiem salipuši eļļas ķermenīši - to skaits katrai sugai atšķirīgs.


Janisu 16.maijs, 07:40

Jā, amerikāņu mērnvienībās 1 futbola laukums


patigunta 16.maijs, 04:07

2 pupuķi, varbūt vajadzēja piešķirt pāra statusu. No tāluma brūno galvu un gaišā vēdera dēļ noturēju par baložiem, tik palielinot foto konstatēju pupuķus, bet tie paši arī ceļu pārlidoja.


Aleksandra 16.maijs, 00:12

Ansi, paldies par viļņaino skrajlapi!


W 15.maijs, 23:57

Paldies, Julita!


dziedava 15.maijs, 23:49

Super skatījums! :)


dziedava 15.maijs, 23:44

Nu ar šādām bez mikroskopēšanas nekādi..


dziedava 15.maijs, 23:42

Ceru, ka Inguna apstiprinās, ka ir saplacinātā kūlīte. Priekš manis joprojām skaitās ļoti reta suga, bet citi pa reizei tomēr atrod (nu neskaitot Ingunu, kam tā ir parasta suga). :)


CerambyX 15.maijs, 23:39

Apmēram turpat dziedāja arī 11. aprīlī - varbūt pastāvīga teritorija?


nekovārnis 15.maijs, 23:06

Paldies, Uģi! :)


Rallus 15.maijs, 23:05

Pateicīgs!


CerambyX 15.maijs, 23:02

Nosaukumu palaboju.


nekovārnis 15.maijs, 22:49

Jā, tādi neveiksmīgi foto. Par pazīmēm jau biju piemirsis. Domājams kād dienu aiziešu vēl uz pludmali varbūt atradīšu. Vēl diezgan pilns ar kukaiņiem, krūmi ar :)


CerambyX 15.maijs, 22:46

To priekškrūšu vairoga gaišāko priekšējo maliņu it kā nevar redzēt, bet tāpat vairāk pēc Peritrechus nubilus man izskatās.


Igors 15.maijs, 22:18

Paldies, mans pirmais novērojums Rīgā, Vecdaugavā 24/04/2012, viens īpatnis ir arī foto: https://dabasdati.lv/lv/observation/4jjfv5f4o4spfceq9alo56ftq2/


andrisb 15.maijs, 22:07

Paldies!


gunitak 15.maijs, 21:38

Dedestiņu baltenis.


Aidzinieks 15.maijs, 21:33

Paldies!


dziedava 15.maijs, 21:14

Milzu gan, bet ne brefeldija. Tagad gļotpūpēža uznāciens.


ER 15.maijs, 21:06

Ar oranžu plastmasas gredzenu E68 un metāla LVR ET4568 03.06.2014. gredzenots Egretta alba mazulis Kaņiera ezerā.


CerambyX 15.maijs, 20:52

Piekrītu!


CerambyX 15.maijs, 20:39

Šis un otrs, manuprāt, odontogaster - nav uz krūtīm nekas ornažs (thoracicus, lateralis) atkrīt, priekškājus ciskas pamatā tumšas (nav lacustris) - tad atliek argentatus vai odontogaster. Nav sudrabaino matiņu gar vairodziņa malām - tad jau odontogaster vien paliek :D Tēviņiem vēdera galā apakšpusē raksturīgi tie 'āķīši' - citreiz var uz aci pat saskatīt pret gaišāku fonu.


CerambyX 15.maijs, 20:34

Šī laba suga! :) Pats vēl neesmu nemaz redzējis/atradis :D


W 15.maijs, 20:17

Paldies, Marek! Prieks!


W 15.maijs, 20:17

Uģi, paldies!


nekovārnis 15.maijs, 19:49

Jā, domāju ka Agonum sexpunctatum


dziedava 15.maijs, 18:39

Super, skaisti! :)


Mari 15.maijs, 18:37

Paldies, Uģi! :)


asaris 15.maijs, 18:20

Piepjmīlis Endomychus coccineus


felsi 15.maijs, 17:51

Paldies par sūnām!


Alvis Āboliņš 15.maijs, 17:45

Suga bija nepareiza! Jāizņem no interesantajiem novērojumiem!


Anete PB 15.maijs, 17:19

Dziesma.


roosaluristaja 15.maijs, 14:09

Saucieni vai dziesma?


Vīksna 15.maijs, 13:21

Šeit gan, tik ilgi Dabas datos un gandrīz simtprocentīgi visi putni, arī cits ar labām bildēm. Labs piemērs !


Vīksna 15.maijs, 12:52

Paldies !


dekants 15.maijs, 08:15

Bišu dzenis - ļoti labs novērojums Rīgai!


W 15.maijs, 07:22

Paldies, Iļja un Uģi par sugu!


Vīksna 15.maijs, 01:55

Paldies !


CerambyX 15.maijs, 01:44

Jā, laikam piekrītu - maura izskatās ticamākais variants!


CerambyX 15.maijs, 01:08

Bet nav vispār Dytiscus sp... Ups, mana nevērība :)


nekovārnis 15.maijs, 00:04

Raksta jau, ka kāpuri dzīvo zem priežu mizas tādejādi to novājinot, bet cik nu es esmu šos sastapis, tad galvenokārt uz svaigām, vēja izgāztām kritalām vai baļķiem, ja uz dzīviem kokiem kokiem, tad ne uz tiem veselīgākajiem.


marsancija 14.maijs, 23:40

Paldies, Marek! Tā jau domāju, ka būs atbraucis no meža ar priežu malku. Vai bīstams arī augošām priedēm, vai dzīvo tikai atmirušā koksnē?


nekovārnis 14.maijs, 23:36

Priežu koksngrauzis (malkcirtis). Pavasarī šo var sastapt visdīvainākajās vietās, ja vien kaut kur tuvumā ir zāģmateriāli vai malka. :)


marsancija 14.maijs, 23:33

Nespēju noteikt, kurš no koksngraužiem bija ielavījies mājas labierīcību telpā :)


CerambyX 14.maijs, 23:06

Tas jau nav pat liels bars - milzīgs bars! :D


dziedava 14.maijs, 22:40

O, paldies Ansi! Nebūtu ienācis prātā, ļoti interesēja.


Ivars L. 14.maijs, 22:33

Jā, ir. Smuk!


Ilze Ķuze 14.maijs, 22:26

Paldies, Ansi!


nekovārnis 14.maijs, 21:57

Iepriekš nebiju mēģinājis noteikt garspārnainos Misrovelia, jo tos jau reti gadās redzēt. Te gan bija tikai garspārnainie, kas droši vien loģiski, jo pludmalē sapūsti lidoņi, bet patstāvīga populācija tādā nepastāvīgā peļķē izveidoties nevar. Būs dabā jāmēģina pameklēt arī citviet garspārnainie - izskatās ka varētu būt salīdzinoši viegli nosakāmi, ja piešauj aci. Piemēram, visām tām apaļīgajām, raibajām (M.reticulata) ko šajā peļķē nofotogrāfēju (ap padsmit īpatņu) vidējais lielais baltais plankums ar šķēlumu kā austriešu noteicējā.


Ilze Ķuze 14.maijs, 21:37

Varbūt kāds varētu apstiprināt, vai ir īstā suga?


CerambyX 14.maijs, 21:29

Jā, vajadzētu būt īstai - garspārnu dabā neesmu manījis. Vispār kautkā maz tie buenoi trāpās :D


dziedava 14.maijs, 21:19

Sporas pašas par sevi šai sugai ir brūnas, tikai lielā masā tumši brūnas sporas izskatās kā melnas. Bet nevar tā droši atbildēt, ja neredz, cik gaišas ir brūnās sporas. Varbūt var nobildēt šķērsgriezumu, kur tā sporu masa redzama?


felsi 14.maijs, 21:05

Paldies Ilja!


dziedava 14.maijs, 21:03

Izskats šķiet dīvains, bet varbūt kaut kas pietrūka normālai attīstībai, bet pēc sporām ar nepilnīgu tīkliņu un kas grupējas, sanāk parastais gļotpūpēdis.


iljazik 14.maijs, 21:00

Zygaena filipendulae


iljazik 14.maijs, 21:00

Zygaena lonicerae


iljazik 14.maijs, 20:58

Zygaena lonicerae


iljazik 14.maijs, 20:56

Zygaena lonicerae


iljazik 14.maijs, 20:56

Zygaena lonicerae


iljazik 14.maijs, 20:53

Zygaena viciae


iljazik 14.maijs, 20:52

Zygaena filipendulae


kapso 14.maijs, 20:50

Nu jā, paldies, Julita! Mani tomēr mulsināja, ka agrāk notiktajām plaispikām bija melnas sporas. Tikko paskatījos paraudziņu, tās ir brūnas,vai arī tādas var būt šai sugai? Varbūt melnas kļūs vēlāk?


iljazik 14.maijs, 20:46

Zygaena lonicerae


iljazik 14.maijs, 20:45

Zygaena filipendulae


iljazik 14.maijs, 20:44

Zygaena lonicerae


iljazik 14.maijs, 20:43

Zygaena lonicerae


iljazik 14.maijs, 20:39

Zygaena viciae


iljazik 14.maijs, 20:31

Zygaena filipendulae


iljazik 14.maijs, 20:27

Zygaena lonicerae


iljazik 14.maijs, 20:26

Zygaena lonicerae


iljazik 14.maijs, 20:24

Zygaena filipendulae


iljazik 14.maijs, 20:12

Zygaena filipendulae


iljazik 14.maijs, 20:01

Spilosoma lutea


sandis 14.maijs, 18:54

Paldies, Uģi, par kukaiņu ID!


Anta.S. 14.maijs, 18:47

Nē, vizuāli neredzēju.


iljazik 14.maijs, 17:54

Endromis versicolora


iljazik 14.maijs, 17:49

Arctia caja


iljazik 14.maijs, 16:52

Hemaris tityus


dziedava 14.maijs, 16:45

Mikroskopēju 1. foto, bet 2. foto diemžēl neievācu :(, domājot, ka abas viena suga, jo apakšā dzeltenas abas. Taču 1. foto izrādās Reticularia nevis Fuligo. Tā ka par 2. foto sugu nezinu, varbūt ir Fuligo leviderma, bet nevaru apstiprināt. Atstāšu novērojumā šo foto kā mācību pieredzi.


kimkim 14.maijs, 16:37

Varētu būt,turpat netālu dziedāja,tad apklusa,tad krūmā pamanīju šo.


dziedava 14.maijs, 16:27

Paldies!


iljazik 14.maijs, 16:24

Lasiocampa quercus


iljazik 14.maijs, 16:19

Euthrix potatoria


iljazik 14.maijs, 16:17

Lasiocampa quercus


Irbe 14.maijs, 16:12

Vai ne lakstīgala?


nekovārnis 14.maijs, 15:51

Paldies par kāpuriem! :)


CerambyX 14.maijs, 15:49

Pardon, ne to iekopēju laikam :D


Andrejs 14.maijs, 15:33

Jā.


iljazik 14.maijs, 15:22

Euthrix potatoria


iljazik 14.maijs, 15:17

Malacosoma neustria


iljazik 14.maijs, 15:12

Arctia caja


iljazik 14.maijs, 15:10

Malacosoma castrensis


iljazik 14.maijs, 15:03

Eriogaster lanestris


iljazik 14.maijs, 14:46

Mimas tiliae


iljazik 14.maijs, 14:42

Laothoe populi


iljazik 14.maijs, 14:38

Lasiocampa quercus


iljazik 14.maijs, 14:37

Malacosoma castrensis


iljazik 14.maijs, 14:35

Lasiocampa quercus


iljazik 14.maijs, 14:33

Lasiocampa quercus


iljazik 14.maijs, 14:33

Arctia caja


iljazik 14.maijs, 14:31

Malacosoma castrensis


iljazik 14.maijs, 14:30

Lasiocampa quercus


iljazik 14.maijs, 14:26

Lemonia dumi


iljazik 14.maijs, 14:20

Euthrix potatoria


iljazik 14.maijs, 14:19

Macrothylacia rubi


iljazik 14.maijs, 14:18

Deilephila elpenor


IlzeP 14.maijs, 13:56

Vai tomēr acainais?


CerambyX 14.maijs, 13:52

Nesaistīti ar šo novērojumu - atļaujos šai sugai piedēvēt latvisko nosaukumu 'lielā slaidvairogblakts', jo ir nepārprotami lielākā no slaidvairogblakšu dzimtas (Acanthosomatidae) sugām. Lai nav te Dabasdatos viss garais penteris "Slaidvairogblakts Acanthosoma haemorrhoidale, Acanthosoma haemorrhoidale" :)


CerambyX 14.maijs, 13:46

Nez vai te var tā droši pateikt, ka nav, piemēram, Hyles euphorbiae


roosaluristaja 14.maijs, 13:43

Pārāk bieža laikam nav. Dabasdatos pēdējos desmit gados ir 7 ziņojumi, turklāt 4 no tiem no vienas atradnes


iljazik 14.maijs, 13:34

Cerura vinula


iljazik 14.maijs, 13:31

Cerura vinula


iljazik 14.maijs, 13:28

Laothoe populi


iljazik 14.maijs, 13:28

Smerinthus ocellata


iljazik 14.maijs, 13:27

Hyles gallii


iljazik 14.maijs, 13:26

Smerinthus ocellata


iljazik 14.maijs, 13:25

Smerinthus ocellata


AgneseS 14.maijs, 13:25

Šeit teikts ka smailais ķēvpups ir reta sēne: https://www.latvijasdaba.lv/senes/verpa-digitaliformis-pers/ mums aug pagalmā, mulčētā dobē autostāvvietas vidū! Interesanti. Būs jāpameklē vēl sēnes pagalmā. Paldies par sugas noteikšanu :)


iljazik 14.maijs, 13:25

Deilephila porcellus


iljazik 14.maijs, 13:23

Mimas tiliae


iljazik 14.maijs, 13:20

Smerinthus ocellata


iljazik 14.maijs, 13:20

Smerinthus ocellata


iljazik 14.maijs, 13:19

Smerinthus ocellata


MJz 14.maijs, 13:06

Vietējais vien būs: https://www.cr-birding.org/node/2386


Vīksna 14.maijs, 13:01

Paldies !


Vīksna 14.maijs, 12:59

Paldies !


CerambyX 14.maijs, 12:41

Tā kā šī suga, manuprāt - spārni pamatā zeltainu rakstu vien ar atsevišķiem, maz saplūdušiem violetiem plankumiem.


VijaS 14.maijs, 11:09

Paldies, Uldi!


Vīksna 14.maijs, 01:52

Paldies !


Irbe 14.maijs, 00:44

Lakstīgala


Vīksna 14.maijs, 00:37

Paldies !


CerambyX 14.maijs, 00:35

Šitā kāpurmuša kāda - Gymnocheta viridis, vai līdzīga.


CerambyX 14.maijs, 00:31

Būs īstā - veiksmīgs 'ķēriens'! :)


CerambyX 14.maijs, 00:29

Tomēr pelēkais apšu (N.torva).


CerambyX 14.maijs, 00:28

Priekškāju ciskas ar zobiņu man izskatās - tad jau būs zīļu smecernieks. Tie pilsētā ar biežāk - īpaši, ja tuvumā kāds ozols aug.


Edgars Smislovs 13.maijs, 23:59

http://www.putni.lv/sylatr.htm http://www.putni.lv/sylcur.htm


kapso 13.maijs, 23:28

Pārāk tālu nav no zāģbaļķu grēdas Šī tepat sētā zem liepas uz priedes kluča. Lielā malkas grēda izkaltusi, nav ne gļotsēņu, ne kukainīšu pagaidām. Paraudziņš ievākts.


dziedava 13.maijs, 22:16

Atgādina gļotpūpēdi Reticularia, bet tā rozā krāsa samulsināja, - tā bija raksturīga melnajai plaispikai, kas tur laikam netālu savulaik bija atrasta? Ievākts laikam ir?


asaris 13.maijs, 21:38

Melngalvas ķauķis


Vīksna 13.maijs, 21:09

Paldies !


picapica 13.maijs, 20:46

Paldies!


dziedava 13.maijs, 20:19

Nav ragansviests, Inguna jau pareizi rakstīja


gunitak 13.maijs, 20:13

Parastais zeltainītis.


nekovārnis 13.maijs, 20:12

Gadās maija vidū tās kukaiņu masas pludmalēs. Precīzi nezinu kā tas notiek, bet silts gaiss + pareizs vēja virziens + auksta jūra = rezultātā sasilušie kukaiņi piepalīdzot vējam tiek aizpūsti līdz pludmalei, kur atdziest un nosēžas. Kaut kā tā. Kukaiņēdāju putnu pie šī zviedru galda arī daudz - vairāki desmiti dzeteno un balto cielavu, droši vien jau vēl kaut kas.


dziedava 13.maijs, 20:05

Paldies Ivar! :)


IlzeP 13.maijs, 20:05

Interesanti - kādēļ šodien tur tādas kukaiņu masas? Pēkšņais siltums?


IlzeP 13.maijs, 19:56

Pēc kā var pateikt, ka tieši ragansviests?


nekovārnis 13.maijs, 19:26

Paldies! Kaut šodien, šķiet, pludmalē pašu kukaiņu velnu varētu atrast, jāatzīst ka šis bija negaidīti :) Šim vienā peļķē tik pāris kājas bija no ūdens un gružu/kukaiņu masas vēl ārā, tādas garas un kustīgas, tāpēc piesaistīja uzmanību.


kaarlisfrei 13.maijs, 18:54

Atradās! Apsveicu!


Grislis 13.maijs, 18:19

Derēja arī kāds tuvplāniņš, būtu lielāka pārliecība :)


Grislis 13.maijs, 18:15

Līdzīgs varētu būt slaidais grīslis Carex acuta, abas sugas pašreiz ziedēšanas laikā var atšķirt pēc drīksnām - C.acuta ir 2 drīksnas, C.acutiformis 3.


Grislis 13.maijs, 18:01

Riskēju noteikt kā mataino grīsli Carex pilosa (vīrišķo ziedu vārpiņa izskatās pārliecinoši), pilnīgi par to varēja pārliecināties, apskatot lapu - tai malās un uz apakšējās vidusdzīslas ir labi saskatāmi matiņi. Kaut rets, šajā reģionā strautu un upīšu gravu mežos var atrast. Labs!


IevaM 13.maijs, 17:36

Vai putni redzēti?


asaris 13.maijs, 16:26

Mājas baloži


OKK 13.maijs, 15:54

Man izskatās kā pelēkbrūnais bērzu zobspārnis Notodonta dromedarius


asaris 13.maijs, 11:01

Mazais nātru raibenis


asaris 13.maijs, 08:42

Kāda no zeltactiņām Chrysopidae sp.


roosaluristaja 13.maijs, 07:42

Principā varētu būt. Tiek uzskatīts, ka brūnkrūtainais ezis ir ļoti rets. Pārsvarā sastopams Latvijas ziemeļu daļā


Wija 13.maijs, 07:11

Paldies!


kapso 13.maijs, 06:58

Paldies, Arni, nomainīju uz parasto nātru raibeni!


Arnis2 13.maijs, 05:58

Šis būs parastais nātru raibenis.


kapso 12.maijs, 23:57

Vai varētu būt baltkrūtainais ezis?


kapso 12.maijs, 23:45

Paldies!


kapso 12.maijs, 23:42

Piebraucamā ceļa malā, kur sīka grants.


Laimeslācis 12.maijs, 22:48

Liels paldies, Ansi, par noteiktajām sūnām!


Irbe 12.maijs, 22:48

Melnais mušķērājs M


angel 12.maijs, 22:40

Paldies!


asaris 12.maijs, 22:36

Mazais nātru raibenis


asaris 12.maijs, 22:35

Apšu lielais lapgrauzis Chrysomela populi


Valdis 12.maijs, 22:02

Baltā čauliņa apkārt nosacīti cieta - kā cukura glazūra. Iekšpuse želej vai recekļveidīga.


Mari 12.maijs, 21:46

Paldies!


Mari 12.maijs, 21:39

Paldies, Marek! Tad šo drusku vieglāk var noteikt. :)


felsi 12.maijs, 21:28

Pievienoju mikroskopiju.


nekovārnis 12.maijs, 21:26

Lapkoku ligzdu koksngrauzis - melns, garš plankums aiz acīm, melns plankums starp divām ieslīpām dzeltenām svītrām uz katra segspārna.


nekovārnis 12.maijs, 21:17

Zilais praulenis, Platycerus caraboides. Pēc vācu noteicēja sarkanas kājas mēdz būt tikai šīs sugas mātītēm.


asaris 12.maijs, 20:29

Lapgrauzis Gonioctena sp.?


nekovārnis 12.maijs, 20:18

Paskatījos vairāk par sugu - pieaugušie tik jūlijā. Izskatās ka būs vien nepeiaudzis īpatnis.


IevaM 12.maijs, 20:13

Šķiet, uz vienas lielas izgāztas saknes. Bet tādu sakņu tur bija daudz, pie katras negāju, tā ka varbūt ir vairāk? Nākošreiz :)


nekovārnis 12.maijs, 20:04

Man ar šī suga prātā, vismaz nevienu citu ar tādām kājām neatrodu. Tik tas vēders tāds baigi plakans, un acu novietojumu tā droši neizdodas atšifrēt.


Ivars L. 12.maijs, 20:03

Forši! Cik daudz īsti bija? Uz viena vai vairākiem sakņu kamoliem?


CerambyX 12.maijs, 20:00

Man aizdomas par Hyptiotes paradoxus (Uloboridae dzimta).


Irbe 12.maijs, 19:36

Ģirlicim labi atpazīstama dziesma, paklausieties to putni.lv http://www.putni.lv/serser.htm


asaris 12.maijs, 19:36

Upes tilbīte


kimkim 12.maijs, 18:54

Man jau bija tāda aizdoma,jo irpriekšējās vasarās vecajās kļavās ligzdoja ģirlicu pāris,bet nebiju īsti pārliecināta


IevaM 12.maijs, 17:46

Oo, paldies! Laiferis man. Un tur bija tiik daudz :)


Irbe 12.maijs, 17:12

Šis ir ģirlicis


felsi 12.maijs, 16:46

Pataustīta? Mīksta vai cieta? Ja mīksta, tad varētu būt gļotsēne, neīstais pūpēdis.


Latvijas Dabas fonds, Latvijas Ornitoloģijas biedrība 2008 - 2021
© dabasdati.lv
Saglabāts