Currently active users: 258 Observations added today: 1208 Total number of observations: 2138535
You have a guest status
language choice: lv language choice: en language choice: ru language choice: lt
Observation data
Print

Birds -> Ducks ->

Tufted Duck, Aythya fuligula

Observation time 21-Apr-2025 plkst. 14:07
Added21-Apr-2025
Administratīvā teritorijaBabītes novads
Ziņotāja saglabāts vietas nosaukums
Count28
StatusSpecies observed in breeding season in possible nesting habitat
ObserverKristers K
Full listNo
Gredzenots putnsNo
Notes

Added photos:


Recent reports
Prunella modularis - 2025-04-21 angel
Hemitrichia calyculata - 2025-04-21 dziedava
Lepus timidus - 2025-04-21 ligausis
Grus grus - 2025-04-21 megemege
Corvus corone cornix - 2025-04-21 Eggy
Grus grus - 2025-04-21 megemege
Trametes versicolor - 2025-04-21 guta7
Unknown
Ignotus
@ mufunja
Recent comments on observations
Lemmus 21.aprīlis, 17:04

Paldies,Uģi! :)


CerambyX 21.aprīlis, 17:01

thunbergi


a.b 21.aprīlis, 16:52

feldegg ? thunbergi ?


BI 21.aprīlis, 16:41

Vistiņa gredzenota apmēram 2 km attālumā uz Jaunpļavu pusi 19.04.2024. "Dullie medņi" var būt ne tikai gaiļi, bet arī vistas.


ekologs 21.aprīlis, 15:33

Pļavas ķirzaka (Zootoca vivipara).


Aleksandra 21.aprīlis, 13:53

YouTube video: https://www.youtube.com/shorts/Fr9Kuq-2rcw


ekologs 21.aprīlis, 13:36

Aha:) Tiešu tur tagad skatos:)


nekovārnis 21.aprīlis, 13:34

Myrmica ruginodis un Myrmica rubra viss krāsojums sarkans. Leptothorax - galva un vēders tumšbrūni (Ants of Britain and Europe. Claude Lebas, Christophe Galkowski, Rumsaïs Blatrix, Philippe Wegnez)


ekologs 21.aprīlis, 12:42

Var arī būt kādas no Myrmica ģints. Myrmica ruginodis, Myrmica rubra?


Ziemelmeita 21.aprīlis, 12:33

Paldies,Uģi!


CerambyX 21.aprīlis, 12:04

T.i. man ir viens Carabus no Engures ezera piekrastes pļavām (clathratus biotops), kas varbūt ir menetriesi, bet nevaru kaut kā līdz galam izdomāt: https://content33-foto.inbox.lv/albums/c/cerambyx/C/Carabus-engure.jpg


CerambyX 21.aprīlis, 11:55

Kura pazīme tur jāskatās? Ar mēģinu dabā sugu ieraudzīt un atpazīt, pagaidām nav izdevies. Te attēlā tas valnītis, kas atrodas starp segspārnu šuvi un pirmo pauguriņu rindu, izskatās garš - vairāk kā 1/2 no segspārnu garuma. To es it kā parasti asociēju ar granulatus (menetriesi tā nav vispār vai izteikta tikai pamatnē), bet varbūt tā tad nav labākā pazīme? Kaut kad sen sen pirms gadiem 10 biju šādu kolāžu salicis kopā: https://content31-foto.inbox.lv/albums/c/cerambyx/C/carabus-menetriesi-granulatus.jpg


CerambyX 21.aprīlis, 11:46

Sorry, komentāru neizlasīju.


anthicus 21.aprīlis, 11:36

Es nevienam neprasīju pievienot sugas nosaukumu, pat nokomentēju "pats pievienošu sugas nosaukumu!" jo sakari nebija izcili. Paldies par noteikšanu, bet tas bija lieki.


dziedava 21.aprīlis, 10:29

Dūnīte, laikam krāšņā. Sporogoni daudzām sugām vienādi, pēc tiem sūnas nez vai var atšķirt. Te būtu iederējusies plašāka lapiņu bilde, lai var skaidrāk saprast pašu sūnu.


nekovārnis 21.aprīlis, 10:16

Izskatās ka ir. Iespējams Leptothorax acervorum.


dziedava 21.aprīlis, 09:17

Jaunā raža! :)


angel 20.aprīlis, 21:51

Paldies!


Tihomirova 20.aprīlis, 21:48

Meža tilbīte :)


VijaS 20.aprīlis, 20:37

Paldies, Uģi!


Amanda 20.aprīlis, 20:31

Sila strazds


megemege 20.aprīlis, 20:27

Paldies!


angel 20.aprīlis, 19:47

Paldies!


FunnyFox 20.aprīlis, 19:34

Paldies, Uģi! Es patiešām cerēju uz Tavu zināšanu bagāžu un pieredzi kukaiņu atpazīšanā.


Vīksna 20.aprīlis, 19:30

Paldies !


Ikrastins 20.aprīlis, 19:26

Nu ja, pusalbīns melnais mežastrazds.


Amanda 20.aprīlis, 19:05

Bildēs melnais mežastrazds


Ikrastins 20.aprīlis, 18:08

Leicistisks strazds. Parasti novērots kopā ar melno strazdu.


IlzeP 20.aprīlis, 17:08

Mātītes ir mazāk dzeltenas (http://www.putni.lv/embcit.htm)


Kiwi 20.aprīlis, 16:31

Paldies, Uģi, par sugu noteikšanu!


CerambyX 20.aprīlis, 15:39

Varbūt ir kāds rakurss no virspuses? Droši vien Berytinus minor


Ziemelmeita 20.aprīlis, 15:35

Paldies,Artur!


ekologs 20.aprīlis, 15:23

Vilks nē. Āpsis


dekants 20.aprīlis, 13:45

Drīzāk bezdelīga, kurai iekštelpās tīri labi patīk ielidot.


megemege 20.aprīlis, 13:21

Īsti dzeltena tā nebija. Tāpēc jautājums?


Amanda 20.aprīlis, 13:02

Dzeltenā stērste


Amanda 20.aprīlis, 13:01

Kaņepītis


IlzeP 20.aprīlis, 09:37

Bez pierādījumiem nešķiet pārliecinoši. Agrākais novērojums līdz šim ir 27. aprīlis.


Kiwi 20.aprīlis, 06:47

Paldies, Edgar, par sugu noteikšanu!


Kiwi 20.aprīlis, 06:45

Paldies, Ivar, par sugas noteikšanu!


Kiwi 20.aprīlis, 06:42

Paldies, Ivar, par komentāru!


janis.garsils 19.aprīlis, 21:18

Pa labi varētu būt lielā tilbīte? To pa kreisi nevaru izdomāt vai ir tā pati, vai cita tilbīte


Lemmus 19.aprīlis, 20:39

Paldies,Marek! :)


Divpēdis 19.aprīlis, 19:38

Paldies, Edgar! Peļķei no otras puses visi putni uzreiz savādāki izskatās...


Ziemelmeita 19.aprīlis, 19:14

Paldies, Marek!


JeļenaM 19.aprīlis, 18:16

Mežā dominēja egles. Tā bija skujkoka kritala :)


dziedava 19.aprīlis, 17:56

:) Varbūt ir zināms, vai tā bij skujkoka kritala? Apkārt skujas ir ...


Carum carvi 19.aprīlis, 17:21

Tāds notikumu pavērsiens! Paldies!


JeļenaM 19.aprīlis, 16:53

Paldies, Julita. Gļotsēnes auga uz lielas kritalas. Tas ir gadījums, kad, klausoties ekspertu stāstījumu mežā, ir vērts pieliekties zemāk.


IlzeP 19.aprīlis, 16:50

Pēc apraksta grūti pateikt, kas, bet dzeltensvītru ķauķītis tas nebūs.


IlzeP 19.aprīlis, 16:46

Vai šāda bilde jau nebija?


IlzeP 19.aprīlis, 16:45

Ritvar, kā Tu zini, ka Normunda redzētais bija tas?


IlzeP 19.aprīlis, 16:40

Man arī izskatās pēc lielās tilbītes.


dziedava 19.aprīlis, 16:39

oo, šis interesanti! Izskatās pilnīgi svaigas, būtu bijis interesanti mikroskopēt. Izskatās pēc neievērotās cilindrītes, bet tā augoša novērota ne agrāk kā maija beigās. Vai nu temperatūra radījusi negaidītu augšanu, vai arī kāda nezināma suga.


ekologs 19.aprīlis, 16:08

Dubļu krabis (Rhithropanopeus harrisii).


OlgaK 19.aprīlis, 15:15

Pazīmes: zvirbuļa izmēra, pelēkā krāsa, uz spārniem svītriņas, uz galvas 2 svītriņas, skatoties no augšas, izskatās kā cepurīte.


KrisVi 19.aprīlis, 15:03

Paldies, Edgar!


Aleksejs 19.aprīlis, 14:27

Lielā tilbīte?


Edgars Smislovs 19.aprīlis, 14:26

Pēc spārna formulas - melnā klija, izteikti 6 "pirksti". Krāsojums gan tāds interesantāks, noteikti nav sarkanā, ticamāk melnā klija vai arī abu sugu hibrīds.


apogs apogs 19.aprīlis, 14:10

braucu ar 100km/st un neapstājos


apogs apogs 19.aprīlis, 14:08

jā,mana kļuda -pēc paris stundam pats pamanīju ,ka ievadīta nepareizā suga


ekologs 19.aprīlis, 13:07

Pļavas ķirzaka (Zootoca vivipara).


Vīksna 19.aprīlis, 12:57

Paldies !


ekologs 19.aprīlis, 12:55

Dižzirneklis (Pisaura mirabilis).


ekologs 19.aprīlis, 12:46

Smecernieks (Otiorhynchus sp.).


ekologs 19.aprīlis, 12:42

Manuprāt, Zīļu smecernieks (Curculio glandium).


Vīksna 19.aprīlis, 09:57

Jau šī gada novērojumus vairs nevaru paspēt ielikt. Un kā ar pērnā, aizpērnā gada kas nav salikti, kad pāries uz Ornitho platformu ?


Vīksna 19.aprīlis, 09:51

Todien īpaši daudz bišu, vēl pārojās.Tajā vecajā kleķa būdas sienā visādas bites dzīvo vairumā.


meža_meita 18.aprīlis, 21:45

Skaisti,nebija redzēti :)


Amanda 18.aprīlis, 16:27

Bikšainais klijāns


Osis 18.aprīlis, 15:55

Man ar liekas , jo pēc tam no otras puses bildējot bija viņi.


Amanda 18.aprīlis, 15:51

Varbūt dzeltenie tārtiņi


Ziemelmeita 18.aprīlis, 15:01

Ķērsu baltenis (Anthocharis cardamines)


sanciuss 18.aprīlis, 14:51

Paldies!


Amanda 18.aprīlis, 14:43

Izskatās pēc lielās tilbītes


valters 18.aprīlis, 12:37

Jūras ērglis tas nav, es nezin kas tas ir pa bridēju!


adata 18.aprīlis, 12:16

Paldies, Vija! Prieks, kā arī "manā ceļa pusē" konstatēts. Otrpus lielceļam tādu redzēju aizpērn, izskats bija piemirsies.


ilzuks 18.aprīlis, 12:12

Es ar par to domāju, bet nebiju pārliecināta,


Amanda 18.aprīlis, 11:25

Bildē ziemas žubīte


VijaS 18.aprīlis, 11:09

Dārza vīngliemezis.


VijaS 18.aprīlis, 10:48

Tumšais kailgliemezis - tam ir tāda gaiša svītra "apakšpusē".


ekologs 18.aprīlis, 10:43

Jā, tiešām. Kaut kas uz Cercyon pusi. Paldies, Uģi! ;)


ekologs 18.aprīlis, 10:37

Paldies, Uģi! :)


CerambyX 18.aprīlis, 10:25

Drīzāk kaut kāds Cercyon ūdensmīlis?


Ziemelmeita 17.aprīlis, 20:12

Paldies,Marek!


nekovārnis 17.aprīlis, 20:01

Izskatās ka būs skujkoku ligzdu koksngrauzis


Ziemelmeita 17.aprīlis, 18:23

Paldies,Edgar!


Epsons 17.aprīlis, 17:37

Varbūt arī bija. Neesmu es tik liels speciālists, lai noteiktu, bet izskatījās stipri līdzīgi šitiem. Labāk pievienošu novērojumu tur varēs mēģināt noteikt.


Amanda 17.aprīlis, 16:21

Pelēkais strazds


IlzeP 17.aprīlis, 16:03

Novērojuma punkts nav pie ezera. Tiem, kas dzenāja ezerā zosis, vajadzētu būt citiem.


Epsons 17.aprīlis, 12:52

Pēc novērojuma Jūras ērgļa jaunuļi. bet iespējams arī mazais ērglis. Nepieciešams precizēt!


Durkts 17.aprīlis, 08:07

Daini, paklausies peļkājīti.


Amanda 17.aprīlis, 07:44

Zivjērglis


CerambyX 16.aprīlis, 21:44

Manuprāt, abas attēlos populeti


Amanda 16.aprīlis, 20:17

Bildēs žubīte


a.b 16.aprīlis, 17:47

Redzēt neredzēju, bet uuuuu balsis bija izcelušas starp kakauļu saucieniem.


Igors 16.aprīlis, 15:44

https://dabasdati.lv/lv/observation/sporlt48g0t0a5l6fd964oubh3/


ekologs 16.aprīlis, 13:01

Zebras lēcējzirneklis (Salticus scenicus).


Amanda 16.aprīlis, 11:59

Mājas balodis


Vīksna 16.aprīlis, 11:15

Paldies !


nekovārnis 16.aprīlis, 10:44

Man arī izskatās pēc M.autumnalis. Nav gan īsti daudz zināšanu par to ģinti/dzimtu.


nekovārnis 16.aprīlis, 10:35

Oho, super!


mufunja 16.aprīlis, 10:34

Paldies Vija. Es nevarēju atcerēties nosaukumu:))


mufunja 16.aprīlis, 10:32

Paldies Inese. Es to redzēju pirmo reizi. Viņa ļoti skaisti dziedāja.


ivars 16.aprīlis, 10:18

Būs nepareizā suga.


finesse 16.aprīlis, 09:04

kaņepītis


Amanda 16.aprīlis, 07:05

Meža tilbīte


CerambyX 15.aprīlis, 23:59

Jā, nešaubīgi glodene.


VijaS 15.aprīlis, 23:29

Vēl viens glīts paraudziņš. Sporām var nojaust gaišākas malas, bet tumšāku kārpu grupu gan nav.


Vīksna 15.aprīlis, 23:19

Paldies ! Ja visas trīs blakus noliktu un pati pētītu, varbūt vēl varētu saprast.


sanciuss 15.aprīlis, 23:00

tiešām glodene? glodenei galva savādāka un melni punktiņi nav uz ķermeņa...


VijaS 15.aprīlis, 22:47

Tāds puslīdz neapēsts paraudziņš :). Sporas bez tumšāku kārpu grupām.


finesse 15.aprīlis, 22:37

paldies, Amanda ;)


Amanda 15.aprīlis, 22:32

Mērkaziņa


VijaS 15.aprīlis, 21:52

Minētu, ka kārpainā mizaine. :)


ekologs 15.aprīlis, 20:31

Paldies, Uģi!


mufunja 15.aprīlis, 20:18

Cik interesanti. Paldies Edgars :)


dziedava 15.aprīlis, 20:02

Īsa. Es tomēr neizslēgtu arī C.elegans


dziedava 15.aprīlis, 19:53

Šis ir tāds C.nigra/C.elegans robežgadījums, jo parametri pārklājas. Paraugu saglabāšu, ja nu kādreiz būs laiks vēlreiz rūpīgāk papētīt.


BI 15.aprīlis, 19:48

Paldies, gaidam ziņas no beļģiem.


Bekuvecis 15.aprīlis, 18:32

Patiešām rets gadījums: izaugušas nevis parastajā sēņu laikā, bet daudz daudz agrāk. Tomēr ne gluži unikāls: reiz esmu sastapis pat siltā februārī (2020-02-20).


ekologs 15.aprīlis, 15:59

Plēvspārnis


ekologs 15.aprīlis, 15:57

Melndzeltenā sēņmārīte (Psyllobora vigintiduopunctata).


ivars 15.aprīlis, 14:28

Nebūs pareizā suga.


ekologs 15.aprīlis, 14:12

Jāskatās uz priekškrūšu vairogu. Zilai eļļas vabolei punktojums (bedrītes) uz priekškrūšu bairoga ir smalks, savukārt tumšai eļļasvabolei tāds izteikti rupjāks. Zilganzaļai eļļasvabolei priekškrūšu vairogs atšķiras pēc formas, t.i., platums lielāks nekā garums.


dziedava 15.aprīlis, 10:16

Marina, pēc franču noteicēja nekas cits nesanāk kā Lamproderma nigrescens, lai arī sporu izmērs izskatās mazliet par lielu (bet varbūt kā sanācis nomērīt). Mani vairāk izbrīna egle, jo līdz šim gan Lamproderma nigrescens, gan Lviolaceum ziņoti uz lapu kokiem. Bet varbūt agrāk, ja bijis uz skujkoka, nav pierakstīts. Būtu ļoti labi, ja uzreiz pierakstītu, uz kāda koka sugas aug, ja tas ir zināms.


Vīksna 15.aprīlis, 10:02

Nemāku tās eļļas vaboles atšķirt. Pat vairāk kā 10 redzēju, kustīgās tikai miglaini sanāk, cita liela, cita mazāka.


dziedava 15.aprīlis, 09:39

Super, un cik tādas "sveces zem pūra" Tu vēl glabā? :)


Amanda 15.aprīlis, 07:14

Mērkaziņas


VijaS 14.aprīlis, 22:57

Sporu izmērs kaudzīšu pumpurīti izslēdz. Man tā kā sanāk kruzuļotais ragansviests.


dziedava 14.aprīlis, 22:34

Teksts vairāk bija apgalvojuma formā, ka nevar pateikt, jo ir lapukoks. Par to, ka lapukoks, spriežu pēc sarkanās gļotsēnes - šūnu daudzpilītes, kas uz skujkokiem, šķiet, neaug.


megemege 14.aprīlis, 22:13

Pievienoju vēl vienu bildi, kur redzama kritala. Man būs grūti pateikt, kas par koku bijis.


Amanda 14.aprīlis, 21:56

Lielais ķīris


dziedava 14.aprīlis, 20:40

Varbūt medainā Oligonema favogineum, bet bez mikroskopēšanas grūti droši pateikt, ja aug uz lapkoka. Uz skujkoka būtu lielāka varbūtība.


ekologs 14.aprīlis, 19:38

Vai nav tundras sējas zoss?


Amanda 14.aprīlis, 18:20

Dziedātājstrazds


Amanda 14.aprīlis, 18:18

Jūras ērglis


ivars 14.aprīlis, 16:54

Melnais.


Ivars Leimanis 14.aprīlis, 16:42

Smaržīgā sētaspiepe (veca).


mufunja 14.aprīlis, 13:58

veca egle


mufunja 14.aprīlis, 13:42


BI 14.aprīlis, 13:16

Tas izskatās somu putns, bet uz dzeltenā gredzena jābūt burtiem un/vai cipariem. Ja ir bildes, kur redz labāk dzelteno gredzenu, lūdzu atsūtiet uz ring@latnet.lv


dziedava 14.aprīlis, 13:09

Šī auga uz lapu koka, ja?


Eggy 14.aprīlis, 11:36

Paldies!


IlzeP 14.aprīlis, 10:29

Putniem ar gredzenu noteikti vajadzētu ieķeksēt "Gredzenots putns"!


IlzeP 14.aprīlis, 10:24

Šis droši vien nebūs objektīvi, bet pelēkā dzilna tāda bēdīga, tītiņš - azartisks :)


dziedava 14.aprīlis, 09:49

Uz kādas kritalas auga?


dziedava 14.aprīlis, 09:48

Kāpēc ir šaubas? Kas šķiet, ka neatbilst?


Eggy 14.aprīlis, 09:30

Paldies!


zane_ernstreite 14.aprīlis, 06:39

Paldies! Pašai arī tā šķita, bet nošaubījos


CerambyX 14.aprīlis, 01:33

Kā Meligethes var atzīmēt, bet vai līdz sugai... diezvai :)


ekologs 13.aprīlis, 23:29

Manuprāt, skrejvabole (Carabus nemoralis), cik var redzēt no foto. Tāda foto kvalitāte interesanta, it kā būtu ielikta iekšā


Osis 13.aprīlis, 23:26

Paldies Amanda un Artur!


ekologs 13.aprīlis, 22:50

Jā, piekrītu :) Niedru lija (Circus aeruginosus).


Amanda 13.aprīlis, 22:24

Niedru lija


Amanda 13.aprīlis, 22:22

Vistu vanags


Amanda 13.aprīlis, 22:21

Dižraibais dzenis


Siona 13.aprīlis, 19:51

Es pievienoju vēl dažas bildes, kur bitei atsegta vēdera daļa, varbūt tas palīdz? Vai arī vajag vēl kādu citu leņķi?


adata 13.aprīlis, 18:50

Paldies, jā. Uh, kā nokļūdījos! Tad arī no kapsētas dzirdētā būs pelēkā dzilna, sauciens bija tāds pats. Diezgan skaļš.


forelljjanka 13.aprīlis, 18:14

Pelēkā dzilna.;)


AtisL 13.aprīlis, 18:03

Nebūs tītiņš. :(


Lietuviete 13.aprīlis, 18:01

Pelēkā dzilna


mufunja 13.aprīlis, 17:43

Julita, tā varētu būt Lamproderma nigrescens? es nevaru saprast :(


Amanda 13.aprīlis, 17:26

Baltais gārnis


ekologs 13.aprīlis, 13:53

Manuprāt, Krustziežu spīdulis (Meligethes aeneus).


ekologs 13.aprīlis, 09:18

Sarkanā klija (Milvus milvus).


ekologs 13.aprīlis, 09:14

Melnulis (Bolitophagus reticulatus).


mufunja 13.aprīlis, 08:15

Jā, Julita. Es domāju, ka tev ir taisnība.:):)


dziedava 12.aprīlis, 22:09

Domāju par to, ka Edvīns izvirzīja Badhamia hipotēzi. Latvijā šī ģints, ja aug uz koka, tad gandrīz vienmēr uz lapkokiem (ne skujkokiem), izņēmums ir B.utricularis, kura patiesībā ēd sēnes un tāpēc kritalas suga nav tik svarīga. Physarum ģintī gan ir arī skujkoku kritalu cienītāji. Šai sugai gan Tavām, gan manai atradnei ir tikai skujkoki, uz koksnes. Man šķiet, tam varētu būt kāda nozīme.


dziedava 12.aprīlis, 20:21

Visi tie paraugi viena suga. Tikai jāsekvence, lai saprastu, kāda.


Ziemelmeita 12.aprīlis, 19:38

Paldies,Ilze, ir kłūda datumā, izlaboju.


dziedava 12.aprīlis, 19:35

Jāpadomā, ko vēl Tu varētu atsūtīt :))


mufunja 12.aprīlis, 19:31

Apsveicu. Tas ir forši. Laimīgs sūtījums.:):):)


mufunja 12.aprīlis, 19:26

Interesanti, Julita. Un kā ar tiem, kas tika atrasti agrāk? 10.11.23 un 22.10.24. Viņi izskatās līdzīgi.


IlzeP 12.aprīlis, 19:22

Pieņemu, ka novērota 2024.g. novembrī?


dziedava 12.aprīlis, 16:32

Abus sūtījumus mikroskopēju. Mikroskopijas tādas pašas kā manai atradnei (tikai paraugi daudz labākā stāvoklī nekā mans).


dziedava 12.aprīlis, 16:25

Marina, absolūti neticami! Tu atsūti paraugus ar šo sugu, es no rīta sūtījumu izņemu un pēc 6 stundām tādu atrodu arī pati. Tas nevar būt iespējams. (Un, nē, es viņu tur nenoliku :))


Ivars Leimanis 12.aprīlis, 12:16

Šī klājeniskā sēnu, savukārt, pati ir piepe - purpura plānpiepe Gloeoprus taxicolus.


Ivars Leimanis 12.aprīlis, 12:14

Zem baltās pelējumsēnes tik tiešām "slēpjas" piepe - maigā mīkstpore Leptoporus mollis (viens mazs augļķermenis redzams arī līdzās, ar balto sēni neapaudzis).


Cardinal 12.aprīlis, 11:25

Glyphium elatum?


dziedava 12.aprīlis, 11:12

Njā, no ragansviesta nav ne smakas (sporu krāsas). Būsim zināt, ka vilkpienaine uz vecumu var iegūt arī šādu skatu!


sandis 12.aprīlis, 00:47

Sporas apstiprina pirmo versiju - milzu vilkpienaine


sandis 11.aprīlis, 22:13

Tad pārlieku šo uz "nezināmu". Atkārtoti nesanāca laika apmeklēt.


Mežirbe777 11.aprīlis, 19:43

Sugas atradne pārbaudīta ar reaģentiem. K- , C+ Sarkans , KC+ Sarkans , UV+ Zilgani balts. Atbilst sugas aprakstam :)


IlzeP 11.aprīlis, 17:40

Ansi, ko Tu par šo saki?


Ziemelmeita 11.aprīlis, 16:00

Paldies,Ansi, par palīdzību sūnu noteikšanā!


mufunja 11.aprīlis, 14:35

ir fotogrāfijas


mufunja 11.aprīlis, 14:34

Julita, es domāju, ka tā ir Cribraria argillacea


Amanda 11.aprīlis, 12:51

Lielais ķīris


zemesbite 11.aprīlis, 12:21

Paldies, Ansi! :)


dziedava 11.aprīlis, 10:41

Paldies, Ansi!


guta7 11.aprīlis, 09:40

Paldies, Ansi, par palīdzību sūnu noteikšanā!


mufunja 11.aprīlis, 07:36

Man liekas, ka tas ir vecs priedes celms.


mufunja 11.aprīlis, 07:29

Paldies Julita :):)


Alvis Āboliņš 10.aprīlis, 23:12

Vai melnais stārķis pārlidoja, kādā augstumā? Vai arī pacēlās no barošanās vietas? Netālu ir sena ligzdošanas vieta, kur pagājušā gadā nolūza ligzdas koks, un jaunā ligzda vēl nav atrasta.


CerambyX 10.aprīlis, 22:51

Drīzāk meža tilbīte


Alvis Āboliņš 10.aprīlis, 22:51

Vai pāris redzēts arī pie baltā stārķa ligzdas, kur gadiem novērots viens putns?


dziedava 10.aprīlis, 22:01

Uz kā auga? Droši vien Cribraria cancellata


dziedava 10.aprīlis, 21:57

Jautājums, vai tā nav sēne


zane_ernstreite 10.aprīlis, 21:35

Paldies, kaut kā neatpazinu pa tādu gabalu.


Portālu atbalsta LVAF projekta "Dabas novērojumu portāla Dabasdati.lv uzturēšana un attīstība" ietvaros
Latvijas Dabas fonds, Latvijas Ornitoloģijas biedrība 2008 - 2025
This site is supported by the European Union through European Social Fund within the project “Advocacy of public interests for conservation of biological diversity” implemented by the Latvian Fund for Nature. The subactivity is administered by the State Chancellery in cooperation with the Society Integration Fund.
Saved