Currently active users: 285 Observations added today: 1108 Total number of observations: 1952295
You have a guest status
language choice: lv language choice: en language choice: ru language choice: lt
Observation data
Print

Birds -> Finches ->

Siskin, Spinus spinus

Observation time Periods: 13-May-2024 līdz 13-May-2024
Added14-May-2024
Ziņotāja saglabāts vietas nosaukums
Count1
StatusSinging male in breeding season
Observerdekants
Full listYes
Gredzenots putnsNo
Notes

Added photos:


Recent reports
Dendrocopos major - 2024-06-09 Arnis65
Ficedula hypoleuca - 2024-06-09 Arnis65
Ficedula hypoleuca - 2024-06-09 Arnis65
Ficedula hypoleuca - 2024-06-09 Arnis65
Ficedula hypoleuca - 2024-06-09 Arnis65
Ficedula hypoleuca - 2024-06-09 Arnis65
Dendrocopos major - 2024-06-09 Arnis65
Unknown
Ignotus
@ Ievucis
Recent comments on observations
IlzeP 09.jūnijs, 14:52

Cik nu ātrumā internetā atradu, par A. intermedius (mazā kailgliemeža) sastopamību Latvijā nav skaidrības. Bet varbūt tās ir vecas ziņas...


IlzeP 09.jūnijs, 14:51

Daudzi no viņiem man kā nezinātājam izskatās līdzīgi. Vajadzētu uzticēties eksperta viedoklim, nevis google, kam "iebarota" viena neasa bilde...


kristyk 09.jūnijs, 13:38

Var jau būt, ka tā, es nezinu, man google parādīja ka tas ir Arion intermedius (eža kailgliemezis) wiki aprakstā bija minēts 1-2cmpilnais augums, pēc bildēm tumša galva, dzeltens vēders. Manuprāt atbilda . https://en.m.wikipedia.org/wiki/Arion_intermedius


Bekuvecis 09.jūnijs, 13:12

Mitra, tāpēc okerbrūna nevis apm. balta; vēl jauna, tāpēc ar plīvura paliekām uz cepurītes.


Bekuvecis 09.jūnijs, 13:04

Te tā pati nelaime, kas ar Jūsu vēlāk uzieto tumšo bērzlapi: uzņemta tiešā saules gaismā un ar v.v.z. kādu WB iestatījumu. Atgādina sausumā & karstumā stipri sagurušu zilzaļo bērzlapi (Russula aeruginea). Jā, atgādina - bez garantijas, tādēļ atstāju kā nenoteiktu.


Bekuvecis 09.jūnijs, 12:18

Gandrīz simtprocentīgi - tumšā bērzlape Russula adusta (bet jebkurā gadījumā - kāda no sect. compactae), lai arī bildē no augšas īsti neizskatās pēc tādas. Fotografējot sēnes, nedariet to tiešā saules apgaismojumā, uzņemiet kaut vai pašas mestā ēnā! Un uzstādiet apgaismojumam atbilstošo WB (white balance).


paliec 09.jūnijs, 12:06

šis nav Arion. Šis ir mīkstgliemezis Agriolimacidae. Vēl nav pieaudzis, līdz ar to pat ģinti vēl nevar noteikt.


Irbe 09.jūnijs, 11:00

Foto nav tas


Ivetta 09.jūnijs, 10:26

Paldies, Uģi!


dziedava 09.jūnijs, 10:12

Gļotsēnes nekrīt no lapām, viņas tām ir stingri pieķērušās. Varbūt tās ir kādas oliņas.


Vīksna 09.jūnijs, 08:55

Dzeltenais saulkrēsliņš, spožajam smalkāks lapojums.


IlzeP 09.jūnijs, 08:41

Skatos, ka melnajai vārnai šeit ļoti nekonsekventi ar interesanto novērojumu atzīmēšanu (daži ir atzīmēti, citi nav), bet, tā kā lapā putni.lv novērojumus vēl uzskaita, atzīmēju.


davis_wi 09.jūnijs, 03:44

Vai nebūs drīzāk vakarlēpja sauciens dzirdēts? Es pats nesen šādi uzķēros.


kristyk 09.jūnijs, 00:57

Spiest nespiedu, bet bija sausa, kā tāds mini zirnītis.viena nokrita no lapas.


dziedava 09.jūnijs, 00:34

Paldies, Uģi! Šajā pļavā esmu bijusi vairākus gadus ap šo laiku, bet tādu invāziju pirmoreiz redzēju. Simtiem noteikti.


Vīksna 09.jūnijs, 00:20

Paldies !


Mari 09.jūnijs, 00:10

Paldies par komentāru! :)


CerambyX 08.jūnijs, 23:51

Agrilus pratensis ir ļoti sīka suga, nedaudz atšķirīgām proporcijām un izteiktāk divkrāsainu ķermeni. Ja šis uz kaut kāda kārkla vai alkšņa, tad droši vien Agrilus viridis, kas viena no biežākajām sugām.


angel 08.jūnijs, 23:45

Paldies!


angel 08.jūnijs, 23:44

Paldies!


dziedava 08.jūnijs, 23:26

Pēc gļotsēnes neizskatās, varbūt panga? Tika pataustīta?


Ziemelmeita 08.jūnijs, 22:14

Paldies, Mārtiņ, par spāru noteikšanu!


CerambyX 08.jūnijs, 18:56

Neurigona quadrifasciata vai kaut kas līdzīgs


Dzeerve 08.jūnijs, 18:41

Paldies par noteikšanu! Skatījos uz visām koksngraužu bildēm un tāpat nevarēju saprast :)


Ivetta 08.jūnijs, 18:37

Paldies, Uģī!


Ziemelmeita 08.jūnijs, 18:05

Paldies,Marek!


Ance.p 08.jūnijs, 12:31

Jā, varētu būt. Pavasarī bija daudz zīlīšu, ir dobumi un būrīši. Padies!


Vīksna 08.jūnijs, 11:48

Paldies !


dziedava 08.jūnijs, 11:28

Būtu interesanti mikroskopēt, nevar saprast, kas tas ir. Līdzīgs avenītei, bet kādai?


dziedava 08.jūnijs, 11:26

Maziņās nevar saprast. Pēc nokarenajām pumpurītēm neizskatās. Lākturītes? Tur jāredz labāk.


dziedava 08.jūnijs, 11:10

Ir "Vālenīte (šokolādes gļotsēne) (nenoteikta)"


dziedava 08.jūnijs, 11:09

Iveta, šīs būtu jāpēta attīstībā, jo mēs neesam sapratuši drošas atšķiršanas pazīmes. Ir hipotēze, ka zarainās ragainītes vecumā kļūst par līkzarainajām ;)). Vajadzētu pētīt, kā mainās zarainās, vai tās saglabā formu "līdz vecumdienām" un vai ir tādas, kas ir līkzarainas kopš bērnības. Protams, problēma, ja ragainītes tiek notiesātas vēl jaunas, tad pētījums nesanāk.


IlzeP 08.jūnijs, 10:48

Ja tur ir kāds dobums vai būrītis, tad varētu būt zīlītei (lielajai?)


Ance.p 08.jūnijs, 10:04

Vai kāds varētu pateikt kādam putnam pieder šī olas čaumala. Čaumalu atradu dārzā.


Osis 08.jūnijs, 09:38

Paldies Uģi par labojumu!


Amanda 08.jūnijs, 08:38

Akmeņčakstīte


Antarktīda 08.jūnijs, 07:15

erickiņš,melnais nē


Antarktīda 08.jūnijs, 07:13

Melnais erickiņš


Vīksna 08.jūnijs, 01:21

Paldies !


Ziemelmeita 07.jūnijs, 22:03

Paldies,Uģi!


CerambyX 07.jūnijs, 21:51

Tumšas spārnu dzīslas


adata 07.jūnijs, 21:42

Saprotu, ka vālenīte, bet nenoteiktu nepiedāvā.


Ziemelmeita 07.jūnijs, 20:39

Paldies,Ruslan!


Ziemelmeita 07.jūnijs, 19:38

Jā, būs Tev taisnība, paldies!


Amanda 07.jūnijs, 19:16

Mazais ērglis


Amanda 07.jūnijs, 19:15

Peļu klijāns


Ilgonis 07.jūnijs, 17:14

Paldies, man arī tā izskatījās, bet biezākajā vietā bija ap 25 mm


kristyk 07.jūnijs, 16:30

Varbūt - Brūnā āboliņpūcīte Euclidia glyphica?


Izabella 07.jūnijs, 13:42

Paldies, Uģi!


IlzeP 07.jūnijs, 13:04

Jā, kāda no dzegužpirkstītēm. Varbūt Baltijas.


adata 07.jūnijs, 12:38

Vai šī nevarētu būt līkzarainā ragainīte?


Irbe 07.jūnijs, 12:37

Kaņepītis


Vīksna 07.jūnijs, 12:15

Paldies !


VijaS 07.jūnijs, 10:50

Nav drīzāk kailā trūkumzālīte?


kamene 07.jūnijs, 10:08

Paldies, Uģi!


VijaS 07.jūnijs, 09:33

Parastā vīgrieze.


lauraporuka 07.jūnijs, 00:28

paldies, Uģi :)


guta7 06.jūnijs, 23:27

Domāju, ka bija priedes kritala, silā.


Siona 06.jūnijs, 23:07

Paldies! :)


kristyk 06.jūnijs, 23:01

Paldies Ivar.


ekologs 06.jūnijs, 23:00

Vairogblakts (Eysarcoris aeneus) :)


ekologs 06.jūnijs, 22:58

Manuprāt, Smecernieks (Mononychus punctumalbum) :)


Irbe 06.jūnijs, 22:44

Šādi līdzīgi saucieni ir nesen izlidojušam žubītes jaunulim


dziedava 06.jūnijs, 22:12

Jā, kāda no koksnes vilkpienaines grupas sugām. Kādreiz visas tādas tika uzskatītas kā viena suga, bet šobrīd zinātnē notiek jaunu sugu izdalīšana un aprakstīšana (vairāki desmiti jaunu), līdz ar to noteikšana vairs nav tik vienkārša, un vēl visas nemaz nav aprakstītas.


Ivars Leimanis 06.jūnijs, 22:10

Tā gan augot tikai uz eglēm - tad nederēs, ja vien kritalas suga noteikta precīzi.


angel 06.jūnijs, 22:10

Paldies par visiem precizējumiem!


Ivars Leimanis 06.jūnijs, 22:00

Varētu būt pilienu mīkstpiepe.


Ivars Leimanis 06.jūnijs, 21:43

Parastā plakanpiepe


Vīksna 06.jūnijs, 19:39

Paldies !


kristyk 06.jūnijs, 19:33

Paldies Marek.


kristyk 06.jūnijs, 19:31

Paldies Julita. Nevarēju paiet garām. :) Vai iespējams noteikt sugu ? Koksnes Vilkpienaine ?


dziedava 06.jūnijs, 18:47

Ups, paldies Uģi, kkā meklējot info acu priekšā bija "spīd" un "divas sugas", bet varbūt salikās kopā dažādi teksti un tas samulsināja, kurš tad īstais. Tagad vismaz būs skaidrība, citādi ziņojot, kad izlec 2 varianti, iestājas apmulsums.


CerambyX 06.jūnijs, 18:40

Otra suga nespīd :)


dziedava 06.jūnijs, 15:17

Uģi, kā tos jāņtārpiņus atšķirt? Likās, ka šis ir gana mazs ;)


dziedava 06.jūnijs, 14:52

Smukas :)


Ziemelmeita 06.jūnijs, 13:30

Paldies,Uģi!


Ziemelmeita 06.jūnijs, 13:30

Paldies,Ansi!


Ziemelmeita 06.jūnijs, 13:29

Paldies,Marek!


zane_ernstreite 06.jūnijs, 12:51

Paldies, Uģi! Domāju pareizi, bet - nenoteicu līdz galam.


Ilgonis 06.jūnijs, 12:51

Paldies, izmeklējos bet neatradu.


ILse 06.jūnijs, 11:39

Ligzdošanas vietā 11.maijā novēroti 3 mazie gulbji, divi pieauguši. Pēc saimnieciskās darbības veikšanas ( grants rakšana, vešana, zaru sķeldošana) visi gulbji ir pametuši savu ligzdošanas vietu.


Ziemelmeita 06.jūnijs, 11:35

Paldies,Margarita un Edgar!


Ziemelmeita 06.jūnijs, 10:53

Paldies,Ansi! Nākošnedēł aizbraukšu sabildēt lapas. Cerams,ka vēl ziedēs un varēs atrast tajā płavā.


dziedava 06.jūnijs, 10:21

Paldies!


Ilgonis 06.jūnijs, 09:59

Paldies,


Ilgonis 06.jūnijs, 09:51

Paldies par pārsteigumu!


Ansis 06.jūnijs, 09:22

Te būs kas interesantāks par neaizmirstuli. Bet vajadzētu labāk redzēt lapu (sevišķi apakšējo!) formu un izvietojumu (vai apakšējās lapas ar kātu? vai novietotas pretēji?)


VitaS 06.jūnijs, 08:56

Apšu raibenis


Vīksna 06.jūnijs, 00:17

Paldies !


Ilgonis 05.jūnijs, 23:29

Paldies Julita, nezināju ne vienu, ne otru. Sameklēju pēc lapām.


dziedava 05.jūnijs, 23:21

Ar šādiem auglīšiem nebūs sprigane, bet kaņepene, kuras lapas tiešām līdzīgas sīkziedu spriganei.


guta7 05.jūnijs, 23:17

Paldies, Vija, par labojumu!


guta7 05.jūnijs, 23:16

Mēģināšu ievākt paraudziņu.


dziedava 05.jūnijs, 23:12

Nemanīju .lv googlē, ka tāda sēne LV ir apzināta, bet nekam retam tam nevajadzētu būt.


Ģimene Kuzhel 05.jūnijs, 22:52

Looks like hybrid Pochard x Tufted Duck (dark eye).


Irbe 05.jūnijs, 22:42

Grieze?


Ilgonis 05.jūnijs, 22:28

Paldies, sajaucu.


Dzeerve 05.jūnijs, 22:26

Paldies par noteikšanu! :)


VijaS 05.jūnijs, 21:55

Paldies, Julita, par aizrādījumu! :) Atzīstu, ka pārāk viegli pieķēros pirmajai versijai un nepadomāju, vai tiešām viss atbilst. Rūpīgāk salīdzinot ar citiem oranžās aveņgļotsēnes novērojumiem - jā, šai virsma ir savādāka, neatbilst. Guna, lai tā pēdējā bilde pagaidām paliek tepat. Ej nu zini - krāsa pārāk līdzīga... Ja tiks ievākti paraudziņi, tad vajadzētu paņemt abus - gan no lielākā augļķermeņa, gan kādu "vilkpienaini".


adata 05.jūnijs, 21:25

Jauki! Paldies, Julita!


dziedava 05.jūnijs, 21:12

Jā! :)


Ilgonis 05.jūnijs, 21:11

Paldies, tā izskatījās bet nebiju drošs


dziedava 05.jūnijs, 21:10

Tās mēdz būt tik garšīgas, ka tiek apēstas..


nekovārnis 05.jūnijs, 21:08

Būtu labi jūnija pirmās dekādes novērojumu ielikt atsevišķi - fenoloģijai.


adata 05.jūnijs, 20:40

5.att. 5.jūn., 19:57.


adata 05.jūnijs, 20:37

Sporu stadijā attēli 5.jūn., 19:57. Kāda sprodzīte?


adata 05.jūnijs, 20:31

Biju šodien apskatīt, bet neko daudz vairs neatradu. Otrs novērojums ar tāds pažuvis. Žēl., gribēju redzēt sporu stadijā...


Ziemelmeita 05.jūnijs, 18:30

Paldies,Marek! Skatījos jūlijvaboli, bet biju iedomājusies,ka viņa ir krietni lielāka.


Vīksna 05.jūnijs, 18:27

Nelielajā mežā vecākās audzes izzāģētas un tagad putnu ligzdošanas laikā turpina jaunaudzes masveidā retināt.Kā pie bada briesmīgi mežus izzāģē, un ne jau trūcīgie. Nozāģētie ozoli no privāto meža daļas, bet mežā viņu tikpat kā nav. Vismaz 7 Koksngrauži Plagionotus detritus aktīvi skraidīja pa nozāģēto ozolu baļķiem.


dziedava 05.jūnijs, 17:47

Ir izdalīta tāda suga L. caviaroides, kam virsmas izciļņi izskatās līdzīgi (arī pēc krāsas) kā šim eksemplāram, bet jāņem vērā, lai aplūkotais eksemplārs būtu pilnībā nobriedis, jo oranžīgi izciļņi var būt arī citām, bet nenobriedušām sugām. Iespējams, šis ir tāds gadījums, jo īpaši tāpēc, ka L. caviaroides sporas tipiski ir 6-7 mkm, kamēr šīs - mazākas. Atlieku paraugu vēlākam rūpīgākam pētījumam.


Ilgonis 05.jūnijs, 16:25

Paldies Julita.


Edgars Smislovs 05.jūnijs, 13:20

Nereāli, būs sajaukta suga.


Ziemelmeita 05.jūnijs, 10:39

Paldies,Edgar!


spiigana 05.jūnijs, 10:38

Paldies, Ansi, tādu neesmu dzirdējusi, viņas visas laikam grūti atšķiramas.


dziedava 05.jūnijs, 10:33

Šai D.Ļeontjevs izvirzīja hipotēzi par T.dudkae: https://dabasdati.lv/lv/observation/opiq69enjn68sncdtkkrvmgmn3/


guta7 05.jūnijs, 10:33

Paldies, Vija, par palīdzību noteikšanā! Tiešām, auga uz priedes kritalas, cieši blakus. To pēdējo bildi varu noņemt un ielikt atsevišķi.


dziedava 05.jūnijs, 10:30

Vija - oranžā ar tādiem pārstaipiem pa virsu?! Skatos cauri, nu neredzu šai sugai neko tādu. Virsma man neatgādina oranžo. Tai vajadzētu nobriest un tad mikroskopēt. Pārstaipi bija T.dudkae. Tā, starp citu, arī agrā suga. Tikai kopskats to neatgādina. Šo vajag mikroskopēt!


VijaS 05.jūnijs, 09:35

Spriežot pēc krāsas, augļķermeņa struktūras (virsma tāda diezgan saplūdusi, parastajai aveņgļotsēnei "trubiņas" ir labāk atšķiramas) un samērā agrā augšanas laika, es teiktu, ka pirmajās divās bildēs ir oranžā aveņgļotsēne Tubifera montana. Substrāts, šķiet, ir kāda skujkoka kritala? Bet tā pēdējā bilde gan izskatās pēc vilkpienainēm. Uz vienas kritalas var augt vairākas sugas, un jāsaka, ka krāsa šoreiz saskaņota perfekti :)


Ilgonis 05.jūnijs, 08:14

Paldies, papētīšu


ekologs 05.jūnijs, 07:36

Uģi, paldies par labojumiem! :)


W 05.jūnijs, 06:50

Paldies, tas gan pārsteigums:)


W 05.jūnijs, 06:48

Paldies, Uģi!


Igors 05.jūnijs, 05:21

Neparasta putnu apspalvojuma krāsa, melanistiska


Vīksna 05.jūnijs, 01:20

Paldies !


Kiwi 04.jūnijs, 23:39

Paldies, Vija!


Kiwi 04.jūnijs, 23:38

Paldies, Vija, par sugas noteikšanu!


Kiwi 04.jūnijs, 23:37

Paldies, Uģi, par sugu noteikšanu!


Karmena 04.jūnijs, 23:23

Paldies par labojumu, Uģi!


VijaS 04.jūnijs, 23:14

Kamolainā pulkstenīte, manuprāt.


VitaS 04.jūnijs, 23:10

Uģi, ir foto no sāna.


Ziemelmeita 04.jūnijs, 23:07

Paldies,Marek,par labojumiem.


guta7 04.jūnijs, 22:43

Paldies par labojumu! Problēmas ar skaitīšanu.


Ziemelmeita 04.jūnijs, 22:21

Paldies,Uģi, par visiem labojumiem.


CerambyX 04.jūnijs, 22:10

Tā kā uz Psallus aethiops pusi, varbūt ir vēl kāds foto?


CerambyX 04.jūnijs, 21:53

Atvainojos, iepriekš ne tas ieklikšķinājies acīmredzot.


Ziemelmeita 04.jūnijs, 21:50

Paldies,Uģi par labojumiem.


Ziemelmeita 04.jūnijs, 21:50

Diemžēl vienīgais foto.


guta7 04.jūnijs, 21:49

Paldies, Uģi, par palīdzību noteikšanā!


CerambyX 04.jūnijs, 21:48

Drīzāk kādam plēvspārnim (bišveidīgais, racējlapsene utml.) aliņa


CerambyX 04.jūnijs, 21:44

Šai blaktij nav varbūt vēl kāds foto sanācis?


Ziemelmeita 04.jūnijs, 21:40

Paldies,Uģi, tik grūti viņus atšķirt.


CerambyX 04.jūnijs, 21:35

Stictoleptura maculicornis (ar gaišāku josliņu uz ūsu posmiņiem) vidējā attēlā, pārējos divos - Pseudovadonia livida


Ziemelmeita 04.jūnijs, 19:10

Priežu skuju rūsa (Coleosporium sp.)


dziedava 04.jūnijs, 19:09

O, paldies Ansi! :)


Ansis 04.jūnijs, 18:30

Bildēs redzama uz sūnām dzīvojoša aļģe, iespējams - Cylindrocystis crassa


dziedava 04.jūnijs, 14:39

Tā izskatās :)


Mo 04.jūnijs, 12:30

Vai varētu būt brūnā ezerspāre?


dziedava 04.jūnijs, 11:03

Paldies, Ansi! Mikroskopējot lapas galā bija vairķermenīši, pieliku 4.,5. foto, - vai tie būtu šai pašai sūnai?


Ziemelmeita 04.jūnijs, 10:20

Paldies,Ansi, par labojumiem.


zane_ernstreite 04.jūnijs, 09:39

Sapinos meistarība... Paldies, Uģi!


zane_ernstreite 04.jūnijs, 09:13

Kaut kā man neiet ar tiem zilenīšiem... Vīķu bija otra versija. Paldies, Marek!


zane_ernstreite 04.jūnijs, 07:48

Paldies, Marek, par apstiprinājumu!


zane_ernstreite 04.jūnijs, 07:47

Paldies, Marek! Pašai likās, ka varētu būt šie, bet - bildes tik paplūdušas...


nekovārnis 04.jūnijs, 07:12

Jā, šie manuprāt abi Anastrangalia sanguinolenta


Ziemelmeita 03.jūnijs, 23:29

Paldies,Marek, par labojumiem.


tatia 03.jūnijs, 23:12

Paldies par ziņu. Laboju. Kļūdaini uzspiedās neīstā suga :)


Ivetta 03.jūnijs, 22:48

Paldies, Marek!


Ziemelmeita 03.jūnijs, 22:01

Paldies,Ilze! Tāda aizdoma bija, bet tik tuvu nebiju viņu redzējusi.


Ziemelmeita 03.jūnijs, 21:37

Paldies,Ansi par labojumiem.


adata 03.jūnijs, 21:15

Otrā, trešā bilde nākošās dienas, 3.jūn. vakarā 19:45. Velk uz ragainīti. To te apkārt diezgan.


Ziemelmeita 03.jūnijs, 21:05

Paldies,Marek!


nekovārnis 03.jūnijs, 21:03

Tā kā Hylobius abietis


ekologs 03.jūnijs, 20:35

Manuprāt, Lixus iridis.


nekovārnis 03.jūnijs, 20:29

Šis Anastrangalia tēviņš, to grūti atšķirt. Tā kā vairāk uz A.reyi pusi velk, bet neesmu drošs. Sezonas beigās ar piešautu aci apskatīs vērlreiz.


Ziemelmeita 03.jūnijs, 20:29

Paldies,Marek!


ekologs 03.jūnijs, 19:08

Pamēģiniet pievienot novērojumu bez bildes, tad ejiet uz sadaļu "Par mani", kur atkal jāizvēlas pievienoto novērojumu. Sadaļā "Pievienot foto" mēģiniet pievienot novērojuma foto.


ekologs 03.jūnijs, 19:05

Lapgrauzis (Cryptocephalus octopunctatus) :)


IlzeP 03.jūnijs, 19:04

Nesanāk arī jau ieziņotam novērojumam pievienot?


ekologs 03.jūnijs, 19:02

Plankumainais apšgrauzis (Saperda perforata) :)


guta7 03.jūnijs, 17:25

Paldies par vērtīgiem padomiem un iespēju mācīties!


ekologs 03.jūnijs, 17:10

Maijvabole (Melolontha sp.).


Fuatra 03.jūnijs, 16:34

Šis tāds mazājks izskatījās :)


ekologs 03.jūnijs, 16:20

Jāņogulāju vairogblakts (Elasmucha ferrugata) :)


fotonieks 03.jūnijs, 16:08

Jā, gribēju pievienot vienu kukaini, bet nesanāk. It kā bilde jpg zem 2 MB, bet neielādējas. Atvainojos, tas par citu tēmu.


fotonieks 03.jūnijs, 16:03

Skaidrs.


Ziemelmeita 03.jūnijs, 15:59

Paldies, Margarita!


ekologs 03.jūnijs, 15:58

Arī Tumšais mīkstspārnis (Cantharis fusca) :)


ekologs 03.jūnijs, 15:57

Tumšais mīkstspārnis (Cantharis fusca) :)


Irbe 03.jūnijs, 14:34

Meža tilbīte


Edgars Smislovs 03.jūnijs, 14:15

Bildē būs baltpieres.


Bekuvecis 03.jūnijs, 14:04

Ja auga uz koksnes (bildē gan tādu neredzu), tad varētu būt neasi nobildēta, plus varen slapja mūru liesmenīte (Flammulaster muricatus). Vai arī, mazāk varbūtīgi, ežu tumšvītene (Phaeomarasmius erinaceus). Jūs redzējāt dabā, pamēģiniet atcerēties nianses un salīdzināt ar aprakstiem.


W 03.jūnijs, 13:30

Marek, paldies!


dziedava 03.jūnijs, 12:05

Tomēr var būt arī kruzuļotais ragansviests Fuligo gyrosa, kam arī plazmodijs līdzīgs. Jebkurā gadījumā plazmodijam var tikai minēt, jāredz attīstību.


kamene 03.jūnijs, 10:02

Paldies, Vija, arī par minējumu.


Gaidis Grandāns 03.jūnijs, 09:35

Izskatās, ka kļūda ievadot sugas nosaukumu.


ER 03.jūnijs, 09:20

Vai te bija domāts niedru strazds?


IlzeP 03.jūnijs, 08:29

Komentārs bija tikai par to, ka ģints bija pareiza, nosaukuma maiņa tikai sistemātikas sakārtošanas nolūkā datu bāzē.


Dzeerve 02.jūnijs, 23:36

Paldies! :)


dziedava 02.jūnijs, 23:07

Liels paldies, Diāna! :)) Kaut ko tādu tieši gaidīju :)


fotonieks 02.jūnijs, 22:46

Paldies.


fotonieks 02.jūnijs, 22:45

Jā, paldies!


fotonieks 02.jūnijs, 22:43

Vēlreiz, paldies.


fotonieks 02.jūnijs, 22:42

Paldies, neesmu profesionālis.


fotonieks 02.jūnijs, 22:41

Vēlreiz, paldies.


fotonieks 02.jūnijs, 22:40

Paldies. Atvainojos, pasen nebiju re bijis.


Izabella 02.jūnijs, 22:30

Paldies, Marek!


guta7 02.jūnijs, 22:25

Paldies, Artur, par ideju, neko tādu nebiju redzējusi.


Diāna 02.jūnijs, 22:22

Ieliku foto no tās pašas dienas vakara


kilgorstrauts 02.jūnijs, 22:16

Ir gan kļūda, nomainīju


VijaS 02.jūnijs, 22:16

Fantastiski! Ja ir iespējams novērot attīstību, tas būtu ļoti vērtīgi. :)


Portālu atbalsta LVAF projekta "Dabas novērojumu portāla Dabasdati.lv uzturēšana un attīstība" ietvaros
Latvijas Dabas fonds, Latvijas Ornitoloģijas biedrība 2008 - 2024
This site is supported by the European Union through European Social Fund within the project “Advocacy of public interests for conservation of biological diversity” implemented by the Latvian Fund for Nature. The subactivity is administered by the State Chancellery in cooperation with the Society Integration Fund.
Saved